Προτεραιότητά μας ο Ασθενής Η συμβολή σας στην προσπάθειά μας είναι απαραίτητη |
|||
Τα Δικαιώματα Σας |
Οι Υποχρεώσεις Σας |
||
1. Ο Ασθενής έχει δικαίωμα πρόσβασης στις πλέον κατάλληλες, για τη φύση της ασθενείας του, υπηρεσίες του νοσοκομείου. |
1. Δώστε σαφείς και ακριβείς πληροφορίες για την ταυτότητά σας, το ιατρικό (ατομικό & οικογενειακό) ιστορικό σας. |
||
2. Ο Ασθενής έχει δικαίωμα στην παροχή φροντίδας με σεβασμό στην ανθρώπινη αξιοπρέπειά του. |
2. Δείξτε ευαισθησία και σεβασμό στους άλλους ασθενείς και στο προσωπικό μας. |
||
3. Ο Ασθενής έχει δικαίωμα να συγκατατεθεί ή να αρνηθεί κάθε διαγνωστική ή θεραπευτική πράξη που του προτείνεται. Σε περίπτωση μερικής διανοητικής ικανότητας ή πλήρους ανικανότητας, το δικαίωμα αυτό ασκείται από το νόμιμο εκπρόσωπο του ασθενή. |
3. Αναφέρατε στο ιατρονοσηλευτικό προσωπικό κάθε αλλαγή ή ενόχλημα που έχει σχέση με την κατάσταση της υγείας σας και ακολουθείτε τις οδηγίες που σας δίνονται. Η παράβαση των οδηγιών καθιστά τον ασθενή υπεύθυνο για την υγεία του. |
||
4. Ο Ασθενής έχει δικαίωμα στην πληροφορία για την κατάστασή του. Είναι προς το συμφέρον του Ασθενή η πληρότητα ακρίβεια της πληροφόρησης, ώστε να αποφασίζει ή να συμμετέχει στη λήψη αποφάσεων, οι οποίες δύνανται να προδικάσουν τη μετέπειτα ζωή του. |
4. Η πληροφόρηση που σας παρέχεται έχει σκοπό την προστασία και την προαγωγή της υγείας σας καθώς και τη συντόμευση του χρόνου νοσηλείας σας . Μην απομακρύνεστε από το δωμάτιό σας, χωρίς να ενημερώσετε τη νοσηλευτική υπηρεσία, γιατί διακόπτετε τη συνέχεια της φροντίδας σας. |
||
5. Ο Ασθενής έχει δικαίωμα στην πληροφόρηση για ενδεχόμενους κινδύνους που ενέχουν νέες ή πειραματικές ιαγνωστικές-θεραπευτικές πράξεις. Η εφαρμογή αυτών των πράξεων απαιτεί την εκ των προτέρων συγκατάθεση του ασθενή. |
5. Συνεργαστείτε με το προσωπικό και συμμετέχετε ενεργά στο σχεδιασμό της θεραπείας σας, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την έξοδό σας από το νοσοκομείο. Η καλή κατάσταση της υγείας σας είναι ο κοινός μας στόχος. |
||
6. Ο Ασθενής έχει δικαίωμα προστασίας της ιδιωτικής του ζωής και εγγυήσεως του απορρήτου χαρακτήρα των προσωπικών του δεδομένων. |
6. Τηρείτε εσείς και οι οικείοι σας το ωράριο επισκεπτηρίου, προκειμένου να διασφαλίζονται οι συνθήκες ηρεμίας των άλλων ασθενών. Χαμηλώστε τα κινητά σας τηλέφωνα. |
||
7. Ο Ασθενής έχει δικαίωμα στο σεβασμό των θρησκευτικών και ιδεολογικών του πεποιθήσεων. |
7. Σεβαστείτε το νοσοκομειακό περιβάλλον με τη διατήρηση της καθαριότητας. Το κάπνισμα απαγορεύεται σε όλους τους χώρους. |
||
8. Ο Ασθενής έχει δικαίωμα να εκφράσει ή να καταθέσει αρμοδίως διαμαρτυρίες-ενστάσεις και να λάβει ενημέρωση για τις επ΄ αυτών ενέργειες και αποτελέσματα. |
8. Έχετε υποχρέωση να καταγγείλετε, στο Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων των Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας, κάθε παράλειψη ή αμέλεια του προσωπικού (π.χ. εάν σας ζητήθηκαν χρήματα, ή παραβιάστηκαν τα δικαιώματά σας). |
||
|
|||
|
|||
|
|